کتاب نگهداری از لاک پشتهای نیمه آبزی

کتاب نگهداری از لاک پشتهای نیمه آبزیکتاب لاک پشتهای نیمه آبزی هم آمده شد و توزیع اون در بيست و دومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران آغاز خواهد شد. بيست و دومین نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران از 16 تا 26 ارديبهشت ماه سال جاري در مصلاي امام خميني(ره) برگزار خواهد شد. ناشر کتاب لاک پشتها، انتشارت پرتو واقعه ( نیکخواه ) است و این کتاب در غرفه این ناشر ارایه خواهد شود. قیمت کتاب 2500 تومان است که حتما تخفبف ویژه نمایشگاه هم خواهد داشت. غرفه انتشارات پرتو واقعه در سالن ناشران دانشگاهی خواهد بود که با توجه به خبرها سالن ناشران دانشگاهي در طبقه دوم، رواق شرقي مصلاي امام خميني(ره) خواهد بود. امیدوارم بتوانم دوستان را از نزدیک در این مکان ملاقات کنم. خبرها و برنامه های بیشتر می توانید از طریق فروم گفتگوی لاک پشتی دنبال کنید.

نگهداری مناسب لاک پشتها

لاک پشت گوش قرمز منهدف از به وجود آوردن این وبلاگ و سایر فعالیتهای من و دوستان دیگرم در فروم گفتگوی لاک پشتی آشنا کردن سایر افراد با شرایط مناسب نگهداری از لاک پشتها بوده است ولی برخی از افراد ابتدایی ترین شرایط نگهداری از لاک پشتها را رعایت نمی کند و این برای من که از طریق این وبلاگ و فروم گفتگوی لاک پشتی سعی در آشنا کردن افراد با طریقه صحیح نگهداری از لاک پشتها را دارم رضایت بخش نیست. در مطلب گذشته با عنوان اطلاعات ابتدایی لاک پشتی سعی کردم ابتدایی ترین و الزامی ترین موارد نگهداری از لاک پشتها را گردآوری کنم ولی باز هم خیلی از دوستان با اینکه آن مطلب را دیده اند و حتی مطالعه کرده اند ولی باز هم شرایط نامناسبی را ایجاد کرده اند.
بر خلاف مقالاتی که در نشریات مختلف به چاپ رسیده است، لاک پشتها ساده ترین و کم خطرترین و همچنین از سخت جان ترین حیوانات خانگی محسوب می شود و تنها با داشتن اطلاعات پایه و زیستگاه و تغذیه مناسب می توان به بهترین شکل ممکن از آنها نگهداری کرد. لطفا برای تغذیه لاک پشتها از غذاهایی که در این وبلاگ معرفی شده است استفاده کنید و اکیدا از دادن غذاهای دلخواه و خارج لیست غذای های مجاز و همچنین تغذیه ی بیش از اندازه ( بیش از حجم سر لاک پشت ) یا جبران یک وعده غذایی فراموش شده با تغذیه بیشتر خودداری کنید و سوالاتتون را در قسمت تغذیه فروم گفتگوی لاک پشتی مطرح کنید. بهترین و تنها غذای مناسب لاک پشت پلت مخصوص خزندگان ماهیران و یا پلت لوفاک و یا دیگر پلتهای مخصوص لاک پشت است که باید از فروشگاههای آکواریومی تهیه شود و در روز تنها به اندازه حجم سر لاک پشت به آن داده شود.
برای اطلاعات بیشتر لطفا مطالب وبلاگ لاک پشتها را کاملا مطالعه کنید. اکثر سوالات شما در این وبلاگ نوشته شده است که با جستجو مطالب این وبلاگ پاسخ آن را خواهید یافت و همچنین فروم گفتگوی لاک پشتی بهترین مکان برای پرسیدن سوالات و بحث و تبادل نظر در مورد لاک پشتها می باشد. تصاویر لاک پشت گوش قرمز من می باشد که با مود ماکرو در دوربین کنون 8 مگاپیکسل گرفته شده است.
لاک پشت گوش قرمز من