لاک پشت نیم زنده

در این مدت که از عمر این وبلاگ می گذرد به ایمیلهای و سوالات مختلفی جواب دادم . همیشه سعی کردم بهترین جوابها را که حداقل چندین منبع و مراجع براشون داشتم را توصیه کنم . از مشکلات تغذیه و نگهداری گرفته تا انواع بیماری ها و مشکلات و ... . ولی هیچ وقت فکر نمی کردم که ایمیلی با این عنوان بهم بشه : "لاک پشت نیم زنده" درباره لاک پشتی که بی حال شده ، بدنش نرم شده ، چشماش بسته شده ، لاکش سفید شده و یک پاش تقریبا چیزی ازش نمونده . در انتهام قید شده توانایی رفتن به دامپزشک را هم ندارن. نظر من در این شرایط باید آماده هر شرایط بدی بود. با این حال من دلیل پیدایش هر کدام از این شرایط را می نویسم ، شاید برای دیگر نگهداران لاک پشت کمک کننده باشد.

بی حالی لاک پشت در اثر دما پایین آب هست که باید اصلاح بشه. اگر دما مناسبه بی حالی نتیجه عفونت هست.
نرمی بدن و لاک لاک پشت
در اثر کمبود کلسیم و نبود جایی برای خشک کردن بدن و لاک در آکواریوم هست.
چشمان بسته لاک پشت
در اثر آلودگی آب و یا کلر آب هست و می توانه کمبود ویتامین هم باشه یا حتی عفونت می تواند باشد.
سفیدی لاک لاک پشت نیز در اثر تغذیه بد و نداشتن شرایط آفتاب گیر در محیط زندگی و آلودگی و ... هست .

مطالب مرتبط :
تغذیه لاک پشت - ویژگیهای محل سکونت مناسب برای لاک پشت - نگهداری از آکواریوم - غذا نخوردن لاک پشت - دامپزشک مناسب برای لاک پشت

0 نظرات - Comment:

» نظر شما چیست؟