لنگرگاه لاک پشتی

لاک پشت گوش قرمز خزنده من در حال آفتاب گرفتن بر روی لنگرگاه لاک پشتلاک پشت من عاشق آفتاب گرفتن توی خشکی و چرت زدن و خمیازه کشیدن در این حالت است، همین الان که دارم این مطلب را تایپ می کنم داره توی خشکی چرت میزنه، اینم عکسش !

در مطالب مختلف در این وبلاگ در مورد نیاز اساسی لاک پشتهای نیم آبزی به خشک کردن خودشون مطلب نوشتم. این نیاز آنقدر مهم است که موسسات تحقیقات جانوری و مخصوصا آزمایشگاههایی که بر روی خزندگان تحقیق می کنند محصولات تجاری را به بازار عرضه کرده اند. نمونه این محصولات چیزی هست که من در آکواریومم ازش استفاده می کنم. Turtle Dock یا ترجمه فارسی آن لنگرگاه لاک پشت :

لنگرگاه لاک پشت Turtle Dockمحصولات دیگر از این رده را می توان در این سایت جستجو کرد :
Turtle Supplies: Ramps, Docks, Islands
شاید امکان خرید این محصولات در ایران برای ما ممکن نباشد ولی با این حال می شود از این محصولات برای ساخت خشکی های دست ساز الهام گرفت. ایده ساخت این محصولات خیلی ساده است و در عین حال محصولاتی بسیار کاربردی و مناسب هستند.

مطالب مرتبط :
ویژگیهای محل سکونت مناسب برای لاک پشت
( این مطلب را تقدیم می کنم به آقای مهرداد که زحمت کشیدن و این Turtle Dock را برای من از آمریکا آوردن )