کتاب لاک پشتها

کتاب راهنمای نگهداری از لاک پشتهای نیمه آبزیطرح جلد کتاب یک مقدار جزیی با این طرح فرق خواهد کرد. به هر حال 50% مراحل چاپ کتاب طی شده است و کتاب به زودی منتشر خواهد شد. ناشر به من قول چند هفته آینده را داده است ولی با توجه به تعداد زیاد کتابهای دست ناشر شاید این روند کندتر پیش برود. می خواستم این پست بهانه ای باشد تا از تمام کسانیکه در این مدت به من کمک کردند و با من در ارتباط بودند و تصاویر لاکپشتی و سوالاتشون را برای من فرستاند تشکر کنم. همین طور که در بالای این صفحه نوشتم، این وبلاگ اطلاعات تکمیلی کتابی است که در مورد نگهداری لاک پشتها گوش قرمز نوشتم و کتاب نگهداری از لاک پشتها حاوی اطلاعات مهم و حیاتی نگهداری لاک پشتهای نیمه آبزی ( شامل انواع : لاک پشت گوش قرمز خزنده ، لاک پشت برکه اروپایی و لاک پشت برکه خزری ) است. این کتاب تمام مواردی که یک نگهدارنده لاک پشت نیاز به دانستن آن دارد را شامل می شود. تنها هدف من از نوشتن این کتاب بیشتر کردن دانسته های افرادی است که از لاک پشتها نگهداری می کنند، تا این لاک پشتها در اثر ندانستن ما از بین نروند.