جعبه آغازگر برای نگهداری لاک پشت

جعبه آغازگر برای نگهداری لاک پشتسایت Zoo Med را نگاه می کردم ، Zoo Med بزرگترین و کاملترین تولید کننده محصولات مربوط به نگهداری از خزندگان از جمله لاک پشت است. Zoo Med انواع محصولات برای نگهداری از لاک پشت ، مار ، مارمولک ، خرچنگ ، قورباغه ، ماهی و پرنده را تولید می کند. این محصولات برای لاک پشت شامل دماسنج ، درپوش تراریوم ، گیاهان مصنوعی ، سکوی لاک پشت ، لامپ فلورسنت ، لامپ UV ، کلسیم خزندگان ، قطره چشم لاک پشت ، اسکه لاک پشت ، کلبه لاک پشت ، فیلتر سطلی لاک پشت ، چمن لاک پشت ، غذای لاک پشت ، مایع دستشویی قبل و بعد از لمس لاک پشت ، مایع شستشوی تراریوم ، غذای کنسرو شده ، پنس غذا دادن به لاک پشت و ... هستند. یکی از چیزهای خیلی جالب موجود در سایت Zoo med محصولی با نام Starter Aquatic Turtle Kit یا جعبه آغازگر برای لاک پشت آبی است که شامل تمام وسایل اولیه لازم برای نگهداری لاک پشت مانند کتاب راهنما ، غذای مناسب لاک پشت ، ژل تمیز کننده دست ، تمیز کننده آب و ... است.
منم همین طور که قبلا نوشته بودم از یکی از محصولات Zoo Med استفاده می کنم. لنگرگاه لاک پشتی محصولی است که من ازش استفاده می کنم و واقعا چیز جالب و کاربردی است. برای من فعالیتهایی که در سایر کشورهای برای نگهداری از حیوانات خانگی انجام می شود جالب است.
پی نوشت : متاسفانه امکان تهیه این محصولات در ایران وجود ندارد ولی امکان خرید اینترنتی آنها از سایر نقاط جهان از طریق سایت Zoo Med و سایت Reptile Supply و حتی سایتهای خرده فروشی نظیر Amazon میسر است.