لاک پشت هاب USB می شود

لاک پشت هاب USBامروز در فید وبلاگ نارنجی مطلبی با عنوان وقتی یک لاک پشت هاب USB می شود را دیدم. همه دوستانم به من معمولا کادوی با موضوع لاک پشت می دن که شامل مجسمه ها و عروسکها و کادوهای لاکپشتی است. به نظر این گجت لاک پشتی هم چیزی خوبی برای کادو به من باشد! با اجازه نارنجی این مطلب را اینجا درج می کنم:
به نظر شما احساس یک لاک پشت که دست روزگار و تکنولوژی از آن يک هاب يو اس بی ساخته چگونه است؟ اين لاک پشتی را که در تصوير مشاهده مي کنید محصولی از شرکت Crapgadget است. چهار دست و پای آن به عنوان چهار پورت يو اس بی 2.0 عمل میکند که قادر به پشتیبانی پورت های يو اس بی 1.0 نيز می باشد. اگر لاک این لاک پشت را به آرامی از روی پشتش کنار بزنید به محفظه ای با جداره استیل می رسید که می توانيد از آن به عنوان یک جا سیگاری نيز استفاده کنيد. اما من توصیه می کنم که لاک اين لاک پشت بی نوا را از روی پشتش برندارید و سلامت خود و اطرافیانتان را در نظر بگیرید. اين لاک پشت کوچولو در ابعاد 5.6*7*14.6 سانتیمتر و وزن 170 گرم در نقش يک هاب يو اس بی با قيمت 10.99$ در خدمت شماست. منبع